Simple perfection | by NORM







Jag har nog visat bilder från detta fantastiska hem tidigare, men här kommer mer. 
För jag kan inte få nog av NORMs fantastiska projekt. 
Minimalistiskt, enkelt och tidlöst - alltid med en varm känsla. 
Jag tröttnar aldrig på den, för mig, perfekta kombinationen av vita ytor, betong och trä.

Nu har jag faktiskt kommit över att det inte blev några efterlängtade betonggolv när jag själv 
renoverade i våras. Är väldigt glad för kombinationen av vitoljat askkolv, vitmålade ytor och Carrara 
marmor. Det känns väldigt mycket jag och passar bra i mitt lilla hem. Men jag kan 
trots det, inte helt släppa tanken på betongen. Någon annan gång i ett annat hus helt enkelt...


I think I have shown pictures of this stunning home before, but here's more.
Because I can not get enough of norms amazing projects.
Minimalistic, simple and timeless - always with a warm feeling.
I never tire of it, th perfect combination of white surfaces, concrete and wood.

Now I've actually gotten over the fact that I didn´t get my longed for concrete floor when renovated 
last spring. I am very pleased for the combination of white oiled ash floor, white painted surfaces
 and Carrara marble. It feels very much like me and fits well in my little house. But I can
nevertheless, not completely drop the idea of ​​the concrete. Another time in another house...



No comments:

Post a Comment