RUM - win the January issue!


Jag vet att det är fler än mig som grämer sig över att inte kunna köpa det mest inspirerande
inredningsmagasinet här i Sverige - Danska RUM saknas verkligen i våra tidningshyllor.

När jag flög hem från Köpenhamn nu senast så köpte jag i alla fall med mig 2 exemplar
som jag nu lottar ut här på bloggen. För en chans att vinna vill jag att du lämnar en kommentar
och berättar vilka inlägg du uppskattar mest här på STIL INSPIRATION. 
Lämna gärna en länk till ett favoritinlägg - om du har ett sådant från det gångna året.

Tacksam för feedback och lycka till i utlottningen! Stor kram

2 vinnare får varsitt exemplar av RUM 01 Januari 2014, tävligen pågår t o m söndag 19/1.

Thank you so much, all of you, for your comments and feedback! <3 
And congratulations to Monica and Elena! 

No comments:

Post a Comment