Perfect simplicity


Jag har haft den bästa, bästa midsommarhelgen. Inga måsten. Bara toklatat mig och myst och
bläddrat i magasin. Att sitta uppkopplad och blogga är inte min starka sida dessa dagar. Hej sommar!

Har också fått en suuuperfin och oväntad present. Den har jag inte hunnit ta hem ännu.
Men om det blir så fint som  jag tror så ska jag nog minsann ta några bilder senare och uppdatera bloggen...

Kramar till er som tittar in här och ha en fin ny vecka!


I have had the best midsummer. Have just been lazy and have not had any to-do list at all ...
Just browsed through a huge pile of magazines. I like it a lot! Being online and blogging is unfortunately not one
of my strong points these days. Hello Summer!

But if a super nice and unexpected gift will be as nice as I think back home. So I must certainly
take some pictures and update the blog then ...

Hugs to you and have a nice new week!


Pic Bodie and Fou |   Photography François Kong
 | Styling: Karine Kong

No comments:

Post a Comment