My (unfinished) home


Varje dag får jag nyfiket frågan: Hur går det hemma då? Är du färdig nu?!
Nääeee. Tänk för att jag inte är det. Sen jag flyttade in har det inte hänt så mycket.

Här kan vi spana in min rullgardin som fortfarande ligger på fönsterbrädan i väntan på montering.
Och så ser det ut lite överallt. Planerna är det inget fel på. Inte att-göra-listan heller.
Det enda problemet är att det just nu stannar vid just planer och blir till "att-göra-sen-listor..."

Men jag är ju aldrig hemma (nästan). Och när jag är det så ska det dammsugas och tvättas och diskas
och så måste det planteras en del växter som jag råkar köpa däremellan också... Uteliv. Mmmmm...
Så bra mycket bättre just nu! Men ge mig ett tråkigt liv och en, kall, hård vinter så ska jag
nog pyssla iordning vad det lider... ;)


Men så till den fina presenten som jag nämde tidigare. Mitt STORA plåt-P.
Jag tror att det kommer bli stående just där i vardagsrummet ett tag. Som en tillfällig
installation lutad mot tidningshögen. I like!


pics by me

No comments:

Post a Comment