Thank you!

  
 
Idag passerade STIL inspiration 100 000 besök.

Det trodde jag aldrig när jag började samla min inspiration här i januari.
Tack alla fina som tittar in här, jag blir så superglad för era kommentarer.
Mitt hjärta tar ett litet glädjeskutt varenda gång och extra kul när ni registrerar er som följare,
så att jag kan se vem ni är och kika runt era bloggar.
Det finns så fantastiskt mycket härlig inspiration överallt!

Blog love och tips om bloggen har gjort att många har hittat hit,
så extra stort tack till alla som tipsat och massor med bloggkärlek tillbaka till er,

  Rum för två   
 
Det värmer i hjärteroten.

Skulle helst vilja ger er alla som tittar in här en söt present som det här
ljuvliga lilla paketet inslaget av Little U.
En superfin idé, så enkelt men med en  lyxigt chic känsla med den lilla fjädern.
Titta in på här för fina smycken med härliga namn som Boho Chic,
Little Pink och Pop The Champange. I like!

Bilden har jag lånat från Annixen. Tack, tack!


STIL inspiration passed 100,000 visits today.

That I never thought when I started collecting my inspiration here in January.
Thanks to all fine browsing in here, I am so super happy for your comments.
My heart takes a little jump every time and extra fun when you register as a follower,
so I can see who you are and look around on your blogs.
There is so much stunning inspiration everywhere!

Blog love and tips about the blog has done that many have found their way here;
so special thanks to all who tipped and lots of blog love back to you,

Lotta Agaton
Tant Johanna
 Rum för Två 

I feel warm at heart.

Would most like to give all of you who visits here a sweet gift like this
lovely little package wrapped by Little U.
A super idea, so simple but with a luxuriously chic feel with the little feather.
Drop in for here for fine jewelry with wonderful names like Boho Chic,
Little Pink and Pop The Champagne. I like!

The picture I borrowed from Annixen. Thanks!

No comments:

Post a Comment