Back at work





Pics and styling by me


Hej! Det blev en oplanerat lång bloggpaus över julledigheten. En välbehövlig paus efter en intensiv avslutning på året. Det kan bli lite för mycket av det goda ibland. Och då tänker jag inte främst på julmaten utan på roliga jobbuppdrag som hopar sig emellanåt. Det är baksidan av att jobba med något som man brinner för. Att det är så vansinnigt svårt att tacka nej, stänga av och gå hem.

Men det gjorde jag faktiskt nu över julen. Lite orolig för att kreativiteten och lusten inte skulle återvända alls. Men jo. Ett par dar på jobbet, en gnutta vårsol och några vårkvistar i en vas så vips tittar den fram igen... Här är några bilder från veckans styling av en lägenhet till salu i Kajen 4


Och vet ni! Jag har saknat det här. Hej, hej 2015 - nu kör vi! 


Pssst. Den uppmärksamme känner kanske igen några inredningsdetaljer från mitt hem. 
Sängborden, pälspläden på sängen, vintage pallen och Tolixxtolen bl a Dessa kommer att sälja
när vi avetablerar lägenheten. Mejla mig vid intresse.

No comments:

Post a Comment