Blackboard wall

 
Jag har gjort flera inredningar där jag använt mig av griffeltavelfärg på hela väggar. Gillar det kreativa uttrycket och den lite ruffa,
flammiga ytan när man torkat av väggen. Det ger en mycket härligare och mer levande känsla än en vägg målad med helsvart vanlig väggfärg. För den som vill ha ett "färdigt resultat" och inte är intresserad av funktionen i griffelfärgen, så är
tapeten Blackboard från Rebel Walls ett fint alternativ.
 
 
Hemma har jag målat en hel vägg i griffeltavelfärg i barnens rum som fond till sängarna. Jag stod
senast idag och pratade om "att den går ju att måla över om rummet skall användas med annan funktion".
Men nej förresten, varför då? Superfint ju till ett vuxet sovrum eller till arbetsrummet.


First pic Rebel Walls Blackboard wallpaper | Inspirational pics 1 write a poem or a Beautiful quote, 2 This gorgeous bedroom,
3 my old home with the blackboard wall in the kitchen, Kids room inspiration 4 and 5



No comments:

Post a Comment