Wishlist


På dagens lista: Mjukt, tvättat linneöverkast i vacker struktur från Himla - fungerar perfekt även som pläd 
för hela familjen i soffan. Victoria Aguirres vackra hästfotografier. Här är ännu en av mina favoriter
Pia Ulins underbara bild på glasvasen hemma hos Lotta Agaton får visualisera den vas som egentligen står på min önskelista. 
Nämligen Vas Ekollon från Svenskt Tenn. Så vill jag ha ännu mera stickat och kan inte heller få nog av flätade pallar. 
i vardagsrummet eller hallen som till avlastningsyta intill sängen eller soffan. 

On my wishlist /Inspirational picturs 123456

Den här bloggen tenderar emellanåt att bli en enda lång önskelista. Jag ber om ursäkt för det!
Det är ju inte så att jag egentligen behöver fler plädar, vaser eller lampor för den delen. Men med höstens värmande 
lager-på-lager-princip kommer önskan att addera. Strukturer och detaljer, 
mjukt, mysigt och naturligt ombonat. Listan hade kunna göras ännu längre med ett otal varianter av 
muggar, koppar och thékannor som väcker habegär när man helst av allt bara vill kura ihop sig 
under favoritfilten i soffhörnet. 

Fortsättning på önkelistan: Basen går i vitt och grått, gärna tillsammans med en mökare gråblå nyans. 
Återigen en inspirationsbild från Mikmax, där den mjuka stickade strukturen i badrummet möter ytor i betong. Så till den 
perfekta stämningsbelysningen. Santa & Coles lampa Cesta. En drömlampa som länge stått med på önskelistan.


On my wishlist /Inspirational picturs  7, 8, 9, 10, 11



No comments:

Post a Comment