New favorites | These super soft jersey sheets




Dessa bilder är från förra helgen. Men här ligger jag nu, nedbäddad i de här nya sängkläderna 
från Beach House Company.  Jag blev utmanad att prova dessa efter att jag uteslutande hyllat den 
skrynkliga linne-looken år ut och år in. Men efter att ha sovit i de här så kan jag aldrig byta,

Everything as soft as your favorite t-shirt.

Just så. Så underbart mjuka och sköna. Dessutom gillar jag looken. Bäddningen kan fortfarande vara
sådär lite slarvigt skrynklig, enkel och inbjudande. The Beach House style. I like!

Jag blir kvar här en stund till... Ha en mysig lördag alla! Kram


The bedroom pictures are from last weekend. But here I am now, still in bed with the new bedding from Beach House Company.
 I was challenged to try these after I exclusively praised the wrinkled linen-look year after year. But after sleeping in these, 
can never change; Everything as soft as your favorite t-shirt. 
Just so. So wonderfully soft and comfy. I also really like the look. The bed can still be like that, 
a little careless wrinkled, simple and inviting. The Beach House style. I like! 

I will stay here for a while ... I wish you too a Cozy Saturday!


Bedroom pics by me + pics from Beach House Company

No comments:

Post a Comment