Friday love and some old pics

 
 
Igår kväll hittade jag en massa gamla bilder i mappar jag glömt medan jag funderade på om det inte är hög tid
att uppdatera headern på den här bloggen. Lite mörkare murrigt höstinspirerat kanske...?
 
Idag har jag inte samma ork och lust att pyssla vidare med den tanken utan lägger istället upp dessa bilder från mitt förra hem igen.
Med känslan av "less is more". Min moodwall i köket som allt som oftast var översållad av inspirationsbilder,
materialprover och annat hade precis rensats tom dagen till ära. Det viktigaste budskapet stod kvar. Be you.
 
Det är precis vad jag tänker ägna den här helgen åt. Att bara vara. Och så ska jag föröska kurera min snoriga nästipp... 
 
Hoppas ni får en toppenfin helg! Kram
 
 
Thinking of a new dark header...
   
Pics from my old kitchen moodwall - less is more
Header inspiration - pic by me + random inspiration from Royal Copenhagen and via Pinterest
  

No comments:

Post a Comment