My home lately | Insta pics

 
 
 
  

 
 
 
Ja, jag vet. Det ser precis likadant ut här hemma som på alla tidigare bilder.
Det är bara jag som blivit lite på-nytt-förälskad i mitt hem då jag inte spenderat någon tid här alls
under hela sommaren. Ett bra tips alltså! Håll dig borta så kliar det inte lika mycket i fingrarna efter att stöka runt och göra om. ...eller OK, lite faktiskt.
Än så länge kan jag leva allt det vita och blekta naturtoner, men höstmoodet kryper närmare
och jag längtar efter grågröna nyanser och en mörkare färgskala.
 

Den här väggen och tavellisterna skall få sig en dos färg också. Grått a´la inspirationen från Helt Enkelt.
...om inte den pudriga Sukkertopp eller grågröna Timjan följer med hem från måleributiken istället.
Det kan bli så.
 
Ha en fin helg alla! Kramar

No comments:

Post a Comment