Copenhagen




Jag skyndar långsamt just nu... :) Här kommer några bilder från förra veckans tripp till 
Köpenhamn och besöket på Design Trade. Först ut mitt fina hotellrum på Bella Sky Comwell.
Jag flyttade in och kände mig som hemma. Dansk design i toppklass med Arne Jacobsens
AJ lampor och möbler och inredningsdetaljer från Hay. 

I hasten slowly right now ... :) Here are some pictures from last week's trip to 
Copenhagen and the visit to the Design Trade. First up my nice hotel room at the Bella Sky Comwell
I moved in and felt at home. Danish design in top-notch with Arne Jacobsen 
AJ lamps and furniture and furnishings from Hay.


Jag spädde på den Skandinaviska känslan med den toppenfina Norska inredningstidningen 
Det ljusa askgolvet påminner väldigt mycket om mitt vitoljade golv hemma.
Ett riktigt favoritgolv som jag föredrar framför mitt vitmålade golv, för den naturliga känslan.

I emphasized the Scandinavian feeling with the top fine Norwegian interior magazine
Nytt Rom and light with favorite scent Skov (forest) from Skandinavisk.
The light ash floor is very similar to my white oiled floor at home.
A real favorite floor which I prefer over my white painted floors, for the natural feel.


Min samlade inspiration på sängen efter första mässdagen. Jag återkommer med fler bilder från 
mina favoriter... Fin myslördag till er!

My collected inspiration on the bed after the first day of the fair. I'll be back with more pictures from
my favorites ... Fine cozy Saturday to you!

No comments:

Post a Comment