The perfect paper

Pic Berså 

Jag ligger så hopplöst efter med allt vad julförberedelser heter i år. Eller, ja, jag 
ligger efter med det mesta just nu... Andas in, andas ut... 

Det kan ju hända att jag förvränger minnesbilden från tidigare jular lite nu. Men som jag 
väljer att minnas det så har jag tidigare år haft en tydlig plan, eller ett tema. Lite åt det hållet i alla fall.
Typ, årets julkorts pyssel, vilket omslagspapper ska vi ha på paketen.... 
I år. Intet.

Men så här i 24:e timmen så inser jag att det här hade ju varit det perfekta pappret för årets klappar.
Såklart. Så här skulle mina paket ha sett ut i år. Med liiiite bättre framförhållning då.
Men jag känner att batiktrenden är stark, så jag kanske kan komma igen nästa år.


Nu klickar jag i alla fall på beställ och håller tummarna. Går det så går det. 



I'm so hopelessly behind with all that Christmas preparations this year. Or, well, I am
behind with the most right now ... Breathe in, breathe out ...

It may well be that I have a distorted memory from past Christmases now. But as I
choose to remember it, I have in previous years had a clear plan or a theme. A bit like that anyway.
Eg, Christmas card crafts, as what wrapping paper, we will have for the packages .... 
This year. Nothing.

But here in the 24th hour, I realize that this would have been the perfect paper for this year's presents.
Of course. This is how my package would have looked like this year. With a little more foresight then.
But I feel that the batik trend is strong, so maybe I can come again next year.

Now I click on the order anyway and keep my fingers crossed. Surely it can go, or ?



No comments:

Post a Comment