December home










 Jag har varit dålig, hopplöst dålig på att dela med mig av bilder från mitt hem under hösten.
Skyller på att jag saknat ljuset - och inspirationen. Men här kommer några decemberbilder på årets sista dag. 
Oklädda granar, hyacinter och ljusslingor får hänga med ett tag till... Snart nytt år.

Jag återkommer med en sammanfattning av 2013 - som på många sätt varit det bästa året. Någonsin.


Gott Nytt År till er Alla! Stor kram


I've been poor, hopelessly poor at sharing pictures from my home during the fall and winter.
Blaming that I missed the light - and the inspiration. But here are some December pictures on the last day.
Unclad spruces, hyacinths and light chains may hang around for a while longer ... Soon it's a new year.

I will return with a summary of 2013 - which in many ways been the best year. Ever.

Happy New Year to you all! big hug


No comments:

Post a Comment