My olive tree and a lovely gift



Ett par av olivträden får övervintra inne i år. Vi får se hur det går, men det är ju så fint så länge
det klarar sig. Min favoritväxt alla kategorier. Så där lagom diskret grågrönt. Håll tummarna!

Och så min fina present. Söta Annie gav mig ett par Sarjaton glas. Tack snälla! <3 
Så fina, mina nya favoriter - de här får bli de första i min samling. 
Perfekta till vitt basporslin, rustikt trä och mina svarta önskebestick Dorothea Night...
Det hade inte varit helt fel att duka upp det i Pia Ulins fantastiska N Y Studio på bilden i Residence 
nedan... En sån´där lagom nivå på drömmar en måndag e m... Ha en fin ny vecka! Kramar

Jag tror minsann att det är dags att plocka ihop en drömskelista snart igen...


Some of my olive trees will overwinter inside this year. We'll see how it goes, but it's so nice as long as 
they´ll be fine. Olive Tress are my favorite plant all Categories. So perfect discreet greyish green. 

And so my nice gift. Sweet Annie gave me a couple Sarjaton glasses. Thank you! <3
So lovely, my new favorites - these may be the first in my collection.
Perfect to white porcelain, rustic wood and my wishful cutlery, the black Dorothea Night ...

It had not been entirely wrong to set the table up in Pia Ulins fantastic NY Studio picture in Residence magazine. 
... such very moderate level of day-dreaming a Monday afternoon .. Have a nice new week! Hugs

I do believe that it is time to put together an interior wishlist again soon ...


pics by me

No comments:

Post a Comment