Tiles and stuff

 
Det är så himla lätt att lägga upp bild efter bild med inspiration och perfekta materialkombinationer.
Men när det väl kommer till kritan och man själv ska välja då är det inte lika enkelt. Känner ni igen känslan?
Jag vill ha ett badrum, enkelt och bas snyggt. Eller? Kanske inte den vanliga vita 15x15 kaklet
 som vi ser överallt nu eller en 10x20 eller 10x30 i halvstegsförband - lite trist.
 
Men ååå den här kombinationen på bilden var ju superfin! Vilken härlig lyster. Vill ha!
Sen skiljer det bara si så där 1800.- /kvm jämfört med den enkla vita plattan. Men det gör mig bara
ännu mer övertygad om att det var juuust så här jag ville att det skulle se ut. Suck!
 
Sen önskar jag tips på badrumsgolv. Just nu velar jag mellan en mängd olika kombinationer.
Allt ifrån en fin grå klinker med kalstenskänsla till marmormosaik. Men det kanske är en betonggrå
matt känsla jag är ute efter, eller.... Ja ni förstår. Tips tack!
 
 
 
Pic Beautiful tiles from Ceramica | Centro kakel
 

No comments:

Post a Comment