Workspace

 
Jag är hopplös. Istället för att ta tag i vårt kaosiga arbetsrum som måste röjas här hemma -
 
(Inte för att jag använder det allt för ofta, utan det fungerar mest som mellanlagring av diverse rekvisita för tillfället.
Men nu måste det bli någon slags ordning så att olivträden får plats över vintern)
 
- så öppnar jag en inspirationsmapp med bilder som bara passar sååå bra ihop, så jag
slänger ihop lite arbetsrumsinspiration för framtida bruk, typ....
 
Kreativa arbetrum, arbetsplatser och kontor är verkligen härliga. Inspirationsbilder på väggarna,
 tidningstravar och lite charmigt röriga. Om jag kisar jättemycket är vårt arbetsrum liiite
charmigt, men eh, nej det är egentligen bara kaos. Nåja, än så länge står termometern på plusgrader,
så jag får fixa olivlunden en annan gång. Håller tummarna för att de klarar sig ute till nästa helg...
 
Strax måndag - igen!
 
 
I am sitting here and playing around with inspirational images instead of
cleaning up our workspace chaos at home....
 
 
Inspirational images 1 Worklamp | Lisanne van der Klift , 2 Fashion photo | RTA , 3 Workspace via French by Design,
8 Vintage stool | Grandpa, 9 Winkel lamp | Wästberg
 

No comments:

Post a Comment