Interior wishlist


Jag fick en utmaning för länge sen - att göra en lista med min dröminredning. No limits.
Så bättre sent än aldrig, här kommer ett första utkast...

Kök och badrum från Vipp, vintagematta från Artilleriet, Bertoias Diamond chair, svartvit fotokonst 
och svarta bestick från Gense ligger högst upp på min drömskelista. 

Sen är den gamla IKEA soffan Moment väldigt, väldigt fin i utförandet som på bilden från Olsson & Jensen
För övrigt gillar jag basic, vitt basporslin, vita sängkläder och så måste jag ha några 
lyxiga fårskinsfällar förstås.

Listan ska kompletteras med belysning och annat smått och gott - men en bra början, eller hur?
Och det bästa av allt - att drömma kostar ingenting!

Hur ser din lista se ut? Topp 5 favoriter just nu?


Se det gärna som en bloggutmaning och lämna en länk till ditt inlägg i kommentarsfältet här!

No comments:

Post a Comment