From this week

 
 
Jag och min kollega Marie besökte Hem & Villa mässan i veckan för att lyssna på några föreläsningar,
bl a med Stefan Nilsson från Trendgruppen. Sen kikade vi runt som snabbast bland montrarna i
mässhallen och det slutade som vanligt med att jag släpade hem en stor trave
nya inredningsmagasin. Det gläder mig att det är lite murrigt väder i helgen, det ökar i alla fall
chansen för att jag ska hinna bläddra igenom dem alla innan de hamnar längst ner i tidningshögen...
 
Bilderna är tagna i Allt i hemmets mässmonter, där de återskapat interiören från ett av
mina favoritreportage som jag visat här tidigare. Riktigt fint.
 
Fick även med mig Louis Poulsens nya katalog Louis home, fylld med inspirerande hemmiljöer
stylade med Arne Jacobsens AJ lampor i långa rader. En favoritlampa som hamnar
allt högre upp på önskelistan.
 
 
Nu väntar ishallen och höstens hockeypremiär för Leo. Ha en fin helg alla! Kram
 
 
Pics by me

No comments:

Post a Comment