Basic kitchen

 
 
Hur ser ditt drömkök ut?
Mitt kan vara supermodernt, minimalistiskt eller charmigt industrichict.
Eller alldeles befriande enkelt. Om jag får önska mig en bänkskiva i carraramarmor
så skulle jag kunna tänka mig att leva många år med ett kök som det här.
 
Gillar Vedums styling av nya köket Maja. Grå nyanser och ljust trä tillsammans
med aprikosa detaljer i Hays matta och Inga Sempes söta lampa. Fint!
 
 
What does your dream kitchen look like?
My can be super modern, minimalistic or industrial chic and charming.
Or just simply liberating. If I can wish me a countertop in Carrara marble,
I could imagine living many years with a kitchen like this.
 
I like Vedums styling of the new kitchen Maja. Shades of gray, light wood and
apricot details with Hays carpet and no Sempes cute lamp. Nice!
 
 
pressbilder från Vedum
 

No comments:

Post a Comment