Love







Aaaah, spana in mitt Blocketfynd. Ögonblicklig kärlek när jag såg
den gamla industrilampan i annonsen. Nu är den min.
Magasinet, ett gammalt PLAZA nr från 04 fyndades på Myrorna, jag är ju minst sagt
svag för snygga omslag. Och så tändsticksasken från Lagerhaus som
fick följa med mig hem också. Så passande en dag som denna.

You light up my day

Stort tack till finaste Ulrika som gjorde ett så fint inlägg
om STIL inspiration idag! Tusen tack och välkommen alla som hittat hit!

Kramar
 
Aaaah, check out my Blocket bargain. Instant love when I saw
the old industrial lamp in the ad. Now it's mine.

The magazine, an old PLAZA from 04 a finding at the flea market,
I am to say the least fond of stylish covers. And so did the matchbox from
Lagerhaus come home with me too. So suitable a day like this.

 
You light up my day

Many thanks to the finest Ulrika who did such a nice post about STIL inspiration today!
Thank you and welcome all who found their way here!

Hugs

 

No comments:

Post a Comment