Thursday inspiration


Inspirational pics 1 By Nord, 2 Kanel, 3 styling FriedaMaria, 6 Kanel via Interior & Boligmessen blog
4 Quote via Pinterest, 5 Polaroid photo heart via Anna Gillar, 7 Bed via Brown Dress with White dots



Det är verkligen inget vidare att åka på en dunderförkylning precis när våren tar fart på riktigt. Men snörvel, dropp, dropp. Det är precis vad jag åkt på nu.
Det blir jobb hemifrån för mig idag. Jag borde egentligen krypa ner i sängen, men nöjer mig
med en stor mugg  "krya-på-mig-te" framför datorn så länge.
Det får gå. Här lite gråmulen men finstämd torsdagsinspiration.

Fin dag till er alla!
Kram

I´m working from home with a cold today. To bad to be ill right now when Spring is in the air.
But it is what it is... Should really go to bed, but I will drink some tea while I´m working here instead.
This Thursday inspiration is greyish and beautiful and fits my mood just perfect today!

Have a nice day all of you! Hugs

No comments:

Post a Comment