Picture love


Jag ber om ursäkt för bildkvalitén! Det är ett skevt, suddigt foto av en
vältummad favoritbild, en sida ur en gammal Elle Interiör som jag sparat i
mina inspirationspärmar. Men jag måste vara visa den igen, när jag nu gjorde
mitt senaste, i raden av inlägg om Vågö fåtöljen. Finaste bilden!!
Det var nog med den här bilden som jag förälskade mig i Vågö från allra
första början... Gammal kärlek rostar aldrig...
I det här fallet gulnar bilden och plaststolen repas men känslan består.

I apologize for the picture quality! It is a skewed picture of a well-thumbed 
favorite image, a page from an old ELLE magazine that i saved in my inspiration files.
But I have to show it again, as I did my last, in a series of posts, about Vago chair.
This is my all time picture love!
It was probably with this picture that i fell in love with Vago, from the very beginning...
Well, old love never rusts... In this case, the image will turn yellow and the plastic
chair will get some scratches but the feeling persists.


Styling Mikael Beckman | photo Daniel Hertzell | ELLE Interiör

No comments:

Post a Comment