GRANIT estetik

 

Jag blir alltid lika glad när jag går in i en GRANIT butik.
Prylgalen som jag är - samtidigt som jag ogillar "för mycket saker"
är det här den perfekta kombinationen. Butikerna är fyllda från golv till tak med
basbra prylar, förvaring och bra-att-ha-saker,
men det känns aldrig rörigt. Den svart/vit/neutrala färgskalan visar
verkligen upp alla sina bästa sidor. Jag gillar.

Kan meddela att påskpyntet går mot den svartvita skalan i år -
finfint på temat hittar du här hos Granit.


GRANIT is one of my absolute favorite stores. I really like to be inspired by the
black/white/neutral colur scheme. Great basic tableware, storage and good-to-have-stuff.
Today i bought some black easter eggs ´- you can find more Easter decorations
and inspiration here.

Pics by me




No comments:

Post a Comment