The light of today




Vilket fantastiskt väder vi har haft idag.
Tyvärr har jag inte hunnit vara ute och njuta av det nämnvärt,
men under e m visade jag några kunder sin nästan färdigställda nya lägenhet (köket ovan).
Och det var nästan magiskt. Önskar att jag fått med mig någon vettig bild
av utsikten från köksfönstret. Vattenspegel av klarblå himmel och ett helt underbart ljus.
Jag är glad för deras skull och lägenheten kommer passa
dem perfekt. Dagar som den här har jag världens bästa jobb.

De översta bilderna är från en tidigare visningslägenhet i samma projekt,
som även den har en underbar utsikt över Pampas Marina.

Just some pics from my day, we´ve had the most beautiful sunny weather.
The kitchen above is from a apartment that I showed some of our customers this afternoon.
It was almost magical. The view from there kitchen window, a perfect blue sky mirrored in the water.
I´m so happy for them, the apartment will be perfect for them.
Yes, days like today I must say I have the best job ever!

The first images are from an earlier show apartment that I furnished. It has the same
beautiful view over the water and Pampas Marina in Stockholm.

Pics by me

No comments:

Post a Comment