STIL inspiration | My clipboard





Jag samlar mina inspirationsbilder på min clipboard
- i väntan på någon slags organisering. Det börjar bli fullt i klämman. Igen.
Men jag uppskattar att ha den tillhands. 
Ständigt stående framme, så att dagens favoritbild kan inspirera.

Så här kommer lite av min söndagsinspiration
(det var ett magiskt ljus i går), så här på måndag morgon.

Ha en riktigt fin vecka alla!

I collect my inspirational images on my clipboard
- while waiting for some kind of organization. Now the clamp is almost full. Again.
But I like to have it ready, always standing on display, so that
the current favorite picture can inspire.

So here are some of my Sunday inspiration (it was a magical light yesterday),
like this on Monday morning. Have a great week!


Pics by me

No comments:

Post a Comment