Work in progress











Styling and photo by me
STIL inspiration

Den här veckan har jag jobbat en del med en ny visningslägenhet.
Det tar sig även om det är många detaljer kvar och fönstren är fortfarande
förtäckta så det känns som att gå omkring i en liten grotta dagtid.
Men det är alltid en häftig känsla att få inreda en helt ny bostad som
man sett växa fram från ritning till ett fullt fungerande hem.

För stomarbetare och hantverkare blir det också ett kvitto på vad de
åstadkommit under månaders arbete. Många har tittat förbi under dagen
och muttrat lite över min sängkonstruktion på återvunna lastpallar.
Fin tycker jag! Ska visa den när allt är klart sen.

Men jag behöver lite hjälp. Letar efter vanliga enkla vita hissgardiner
som jag planerar att "pimpa" med gamla läderbälten som upphängning.
Är det någon som vet var det kan finnas på lager i olika bredder?
Jag körde fast lite där. Så tacksam för tips!

Önskar er en toppenfin helg!

kramar

No comments:

Post a Comment