Hej





Here we go again.

Hemma igen efter en veckas skidåkning i vackra Vemdalen.
Underbart, underbart. Den här gången är kameran dock
inte lika välfylld som den brukar. Jag har haft fullt upp med skidor
och stavar och galna glada ungar som har flängt nerför pisterna.
Så jag bestämde mig för att bara vara och spara dessa intryck
som vackra inre bilder.

Så glad att så många varit här och lämnat fina hälsningar.
Mina små lottdragare har somnat för kvällen så vi drar vinnarna
imorgon och meddelar här under kvällen.

Home again after a week of skiing in the beautiful Vemdalen.
Wonderful, wonderful. This time, however, the camera
not as well filled as it usually is. I've been busy with skis
and sticks and crazy happy kids who are dashing down the slopes.
So I decided to just be - and save these impressions
as beautiful inner images.

So glad that so many have been here and left nice greetings.
My little lotteryrunners has fallen asleep for the night so we draw winners
tomorrow and announces here in the evening.

Efter en datorfri vecka har jag massor att uppdatera mig på,
här lite inspiration från en favorit-tumblr - Wisuella. Love it!

Lite extra Love blir det i form av


en utmärkelse som jag fått av evalevabo. Tack snälla!
Vilken bra start på januari!

Nu ska jag dela ut utmärkelsen till 5 bloggar med färre än 200 följare
som i sin tur får i uppdrag att göra en lista och skicka Liebster Blog vidare till
5 stycken, genom att skriva ned dem i sitt tack-inlägg, och lämna kommentarer hos dem
så att de vet om att de kan hämta denna award. Fint va´!?

Det är inte lätt att endast välja 5, men här är några av mina
favoriter som verkligen förtjänar massor fler följare:

 After a computer-free week, I have lots to update me on;
Here are some inspiration from a favorite tumblr - Wisuella. Love it!

A little extra Love in the form of Liebster Blog
an award given to me by evalevabo. Thank you!
What a great start of January!

Now I will share the award to five blogs with fewer than 200 followers
which in turn is asked to make a list and send Liebster Blog on to
 five more, by writing them down in their thanks-posts, and leave comments
with them so they know they can get this award. Nice huh '!?

It´s not easy to chose just five.
But these are some of my favorites that I think deserve many more followers.







 

Kramar.

No comments:

Post a Comment