Interior inspiration



Rock Chic. Lite inredningsinspiration till ett inredningsjobb.
Gillar den rockiga lite lyx-trashiga looken.
Så har inspirationen sett ut mest hela hösten. För mig.

Ska bli spännande att se vad som tar över efter det här.
Just nu är jag i alla fall helt säker på att det blir klara accentfärger
på min jul nästa år. Se där!
Färgglada klappar och girlanger som dem hos Lokal 54 ska det vara.
Ett lärkträd till gran ska jag ha också... lätt att vara efterklok nu när julen är över...

Vad vill jag säga med det här då!? Jo, kanske att jag efter
några dagar helt tom på inspiration känner att den visst finns där.
På nytt. Hela tiden. Gott så.

Ha en fin forstättning på julhelgen alla! Kramar

Rock Chic. A little interior design inspiration for an interior design job.
Like the rock chic and a bit of luxury-trashy look.
So has the inspiration looked like most of the autumn. For me.

Should be interesting to see what takes over after this.
Right now I am at least sure that it will be clear accent colors
for my Christmas next year. See you there!
It should be colorful giftwrappings and girlanganger as those of Lokal 54 .
And I will have a larch for christmas tree ... easy to be wise when it´s to late,
now that Christmas is over ...

What I want to say with this then!? Well, maybe I after
few days with a lack of inspiration feel it most certainly is there.
Once again. All the time. Good so.

Have a nice follows on Christmas all! hugs

No comments:

Post a Comment