Without thinking to much...


Hemma igen. Vi har haft en superfin semester i Turkiet.
Stranden i Side, stensamlarnas paradis. Total avkoppling att strosa
omkring vid vattnet och leta efter den perfekta, släta stenen.
Jag har verkligen inte tänkt alls, bara varit. Det är väl det som är
riktig semester. Men oj, vilken total prestationsångest (eller bara ångest)
som smyger sig på när man landar i vardagen igen. Försöker hålla den
känslan ifrån mig så gott det går. Det är trots allt helg.

Hur som helst så kan jag verkligen rekommendera vårt hotell
Seven Seas i Side och vi har haft ett fantastiskt väder även om säsongen
där lider mot sitt slut. Det blåste inte alltid som på bilderna,
men jag ville visa havet från sin mest bildsköna sida.

Nu ska jag ägna en stund åt att uppdatera mig på alla favoritbloggar.
Har redan hunnit kika in på Pinterest där jag hittade
det passande citatet hos Annie.

Ha en fin lördagkväll! Kram

Home again. We had a super holiday in Turkey.
The beach of Side, Stonecollecter´s paradise. Total relaxation to stroll around the waterfront
and look for the perfect, smooth stone. I really have not thought at all, just been.
That's what is called a real holiday i guess.
But oh, the overall performance anxiety (or just anxiety) that creeps up
when you land in the daily life again. Trying to keep the feeling from me as much as possible.
It is, after all weekend.
Anyway, I can certainly recommend our hotel Seven Seas of Side and we've had fabulous weather,
even if the season is coming to it´s end. The wind was not always like in the pictures,
but I wanted to show the sea from its most photo best looking side.
Now I take a moment to update me on all favorite blogs.
Have already managed to peek into the Pint Rest where I found aptly quote from Annie.
Have a nice Saturday night! hug


No comments:

Post a Comment