Pictures





 Ulrika undrade om jag kunde välja en bild.                  
           
Läxan till Lotta Agatons kurs: Välj ut en bild som inspirerar dig med
en styling som du önskar att du hade gjort. Svårt! Finns så många, många.
Jag valde i alla fall Carline van Oels bild (överst).

Har precis lämnat ett bidrag på Therese Sennerholts facebooksida,
(Nu kan man önska citat till nästa collection!)

chasing thoughts like butterflies

...lite så ser det ut uppe i mitt huvud just nu.

Somnade med Leo när jag skulle läsa godnattsaga tidigare ikväll,
men så vaknade jag till nu - mitt i natten - bilderna snurrar runt, runt.
I love it. Snart ser mitt hem ut som en enda stor jätte moodboard.
Så samlar jag mina ideér nu.
...och så här, det blev mina minnesnoteringar - to clear my head -
nu ska jag somna om. Söööta drömmar!


Psst. Hittade en Pinterest sida som höll mig vaken ytterligare en stund,
se Theresa L här.
Jag säger bara O M G, the perfect picture collection....



Pictures Carline va Oel, my own, Mo + Mo Living, Quote via Lyla and Blu,
via Items by Designbird

No comments:

Post a Comment