Monday

 

Jag känner mig ärligt talat lite vilsen efter en veckas semester.
När man ska komma tillbaka utvilad - vilket jag verkligen är - och laddad
till tänderna, känner jag mig ganska bortkommen istället.
Mina sprudlande ideér som jag hade innan känns inte alls så roliga längre.
Aaaah, hoppas på massor med kurspepp idag så känns det säkert lite bättre sen.

Hoppas ni får en finfin vecka! Kram             


I am frankly a little lost after a week of vacation.
When to come back refreshed - which I really is - and loaded
to the teeth, I feel pretty disoriented instead.
My bubbling ideas that I had before I went away does not feel nearly as funny anymore.
Aaaah, hoping for plenty of good energy on the course today,
it feels certainly little bit better then.

Hope you have a splendid week! hug


Pics via RumFörTvå, Pinterest, unknown tumblr, Vykort från Fotografiska, citat Amorelou

No comments:

Post a Comment