Love


Åååh, jag har fått så mycket bloglove på sista tiden att jag svävar
på små moln. Startade bloggen för att samla min inspiration som tenderar att svämma över
lite nu och då. Så glad att ni tittar in och lämnar glada kommentarer!
Att ni gillar det jag gillar gör det extra kul att blogga vidare.

Tack till Tant Johanna för dina fina ord och så kul att utbyta tankaroch ideér med dig!
Tusen tack också till STIL inredning och design, Weronica på En mammas dag
och Casalil för era härliga inlägg.
Jag gillar washitape och moodboards - kul att ni gör detsamma!

Är så mysigt gladrusig så här på söndagkvällen, har haft en urmysig dag först
på Taxinge Slott och sen en båttur med goa vänner och mysiga ungar.
Pershagen - Trosa tur och retur med en härlig Fjordling. God middag på Fina Fisken
blev det också. Hemfärden över vattnet under stjärnklar himmel är svår att beskriva med ord.
Man befinner sig här och nu. Jag är lyckligt lottad.

Nu säger jag godnatt, godnatt till alla er som fortfarande är vakna!
                  Söta drömmar.


Aaah, I've got so much blog love recently that I feel like I´m floating on small clouds.
Started the blog to gather my inspiration that tends to overflow a little now and then.
So glad you are looking in here and leaving happy comments! That you like what I like
makes it extra fun to blog on.

Thanks to Tant Johanna for your nice words and it is so much fun to exchange
thoughts and ideas with you! Many thanks also to STIL inredning och design,
Weronica with the blog En mammas dag and Casalil for your wonderful posts.
I like washitape and moodboard - so nice that you do the same!
 
Now I say good night to all of you that are still awake! Sweet dreams.


Picture via I am blessed



No comments:

Post a Comment