LONDON Minimum




Hittade en gammal favoritbild från John Pawsons hem när jag gjorde inlägget om Tilty Barn igår. Den är omslagsbild på en av mina absoluta favoritböcker. LONDON Minimum.
Köpte den för länge, länge sen.
Jag har varnat för detta i beskrivningen av bloggen - att allt inte är nytt.
(vilket påminner om att det kanske är dags för en uppdatering och översättning, så att varningstexten når alla läsare.... det får bli en annan dag...) 
Mycket är helt enkelt gammal inspiration, med saker som jag aldrig tröttnar på.
Det är väl bara att konstatera att jag fryste mina smakpreferenser någon gång
i mitten av 90-talet då, men tanken på att jag faktiskt gillar samma saker
som nu ger ändå en skön känsla.
Allt behöver inte uppdateras så vansinnigt snabbt.




Found an old favorite image from  John Pawson´s home when I did the post on
Tilty Barn yesterday. The picture here that is also front cover on one of my absolute
favorite books. LONDON Minimum. I bought it for a long time ago.
I have warned about this in the description of the blog - that far from everything shown here
is new. (bringing to mind that perhaps it is time for an update and translation, so that the warning
text reaches all readers .... it will be done another day ...)
Much is simply old inspiration, but things that I never get tired of.
It is simply to say that I froze my taste preferences sometime in the mid 90s then, but the
idea that I actually liked the same things since then gives a pleasant feeling.
Everything need not be updated so insanely fast.

No comments:

Post a Comment