Hang up | Clothes rack

|Fab.|
     
  |Rum för två|         
       
                                                       |HAY|
|IKEA|

D I Y hos Vosges Paris

Om jag hade ett större sovrum skulle jag absolut använda en klädställning
istället för garderob. Det är inte bara vansinnigt snyggt och dekorativt
utan jag inbillar mig även att det innebär att man naturligt hejdar sig innan man gör
sitt nästa klädinköp. Få plagg, noga utvalt = den perfekta garderoben.


Några favoriter bland klädställningar: Loop Stand Hall från HAY,
Beckham från David Design (ej på bild)
IKEA har flera fina modeller, bl a den vita Mulig som du ser
hemma hos Rum för två, ett fynd för 99 kr (!) och den svarta Turbo.
DIY-modeller som hängs från taket finns det gott om,
Desiree med bloggen Vosges Paris har gjort sin i smide - supersnygg.
Men även en trädgren eller ett kraftigare metallrör fungerar fint.
Jag har själv en fin modell på hjul (för tillfället förpassad till vinden)
inköpt i en affär för butiksinredningar.


Bilder lånade av Mamamini, ElleDecoration/La maison d´Anna G, Hannas Room
för övriga, klicka på |klamrade| namnet för källan.


Short version in English: If I had enough space in my bedroom,
I absolutely would have used a Clothes rack instead of an ordinary wardrobe.
It´s both decorative and stylish.
Click on the links for more inspiration.


No comments:

Post a Comment