Villa Vy









 
Under sommaren så har en av mina semestersysselsättningar
(vid sidan av stickningen) varit att gå igenom gamla inredningstidningar.
Fina gamla nummer av Elle Interiör, Elle Decoration, Living Etc,
PLAZA Magazine, Bo Bedre m fl.

Dem som jag lagt på hög för att läsa igen - senare, när jag får tid.
Några från 2005...

Det bästa med detta är att jag på nytt hittar "gamla" godbitar.
Och nu - med bloggen kan jag spara dem.

Här kommer Villa Vy som skymtade förbi i inlägg från strandfilten,
tidigare i veckan. Från Elle Interiör November 2009.

Arkitekter Kjellander & Sjöberg www.ksark.se
Foto Martin Löf

Hittade även ett reportage i DN Bostad, se mer här
 Gillar dessa bilder med barnen som ger en varm, levande känsla mot den
strama interiören. Bostaden har för övrigt massor med fina detaljer,
så rätt just nu. Bl a mässingfärgade trycken och även knopparna i köket
(syns inte så bra på bilderna här) är i mässing.

Och så har vi utblicken mot tallskogen. Love it! 

No comments:

Post a Comment