Today´s inspiration


Gillar verkligen det här hemmet, så det sparas bland favoriterna under kategorin Hemma hos
Hemmet passar dessutom så perfekt på dagens tema Svart och Vitt.
Bilder Stadshem via Cherry Blossom. Tack!

Tänk att en enkel samling inspirationsbilder, som här över arbetsbordet,
kan göra så mycket för inredningen i ett rum. Utan dem hade rummet
varit lite för gulligt inrett för min smak. Nu fastnade jag för bilderna omedelbart.

Några favoritdetaljer för övrigt, det lilla soffbordet DLM från HAY, fårskinnetgolvet och den enkla lampan med porslinssockel över sängen. Och behöver jag säga det: Vita golv. I like.


Härliga, härliga söndag!
Har varit stelbent idag efter gårdagens Midnattslopp på Söder i Stockholm.
Härlig stämning och glada människor ger energi trots trötta ben, kan verkligen rekommendera om man gillar att springa...
Idag har jag sprungit efter mina barn istället och hoppat studsmatta, ett bra sätt att bota träningsvärken för övrigt.
Så blev det en sväng på Bio också, Bilar 2. Fungerade dock inget vidareför våra barn (3 och 6 år). De gillade 1:an, men den här var lite svår. Efter kisspaus för bägge två i halvtid somnade Viggo och Leo suckade gång på gång och undrade när filmen skulle ta slut. Nåväl, alltid lika gott med biopopcorn.
Nu är de små busarna nybadade och sussar sött. Kärlek.


No comments:

Post a Comment