STIL inspiration - Inspired by nature







Än så länge har jag inte hunnit ta tag i mina moodboards 
på 4 teman som jag samlat bilder till under semestern.

Här är några snapshots på bilder som ska sorteras in i pärmen
(jag använder pärmar med platsficka på - så blir omslaget som en liten
mini-moodboard) på temat Naturligt inspirerad

 
Vackra grå nyanser, betong, kalksten, fårskinn, renhorn,
naturliga material, vackra stukturer och patina,
grovstickat och trä i alla former inspirerar.

Tänk ett vitputsat sommarhus på Gotland
eller en grovhuggen Norsk fjällstuga.

 Loppelilla visar fantastiskt vackra bilder på temat.


Vackert från Loppelilla. Tack!
Några av dessa hamnar med all säkerhet på min moodboard.

Bilder från övriga teman blir det en annan dag.

                                              Nu godnatt!



No comments:

Post a Comment