Pics from my day




...a bad light moment...






Från jobbet. Ursäkta ljuset, det ser lite väl grådaskigt ut.
Men jag gillar grått. Och paletten ovan - Korall, aprikos och puderbeige.
Det bästa med bloggen är att man ser saker i ett nytt ljus
vissa dagar. Kameran är med och man hittar de fina sakerna
som man glömmar att njuta av i vardagen...
Här är några av mina. Muutos kanna Flow Jug (på önskelistan hem),
färgpennorna i form av grenar inköpta på Indoori.
(hittade en liten kille som satt och käkade på dem med munnen full av bark
 på en visning, inte så praktiska kanske - men fina.)
Hays söta Nobody chair är en skön typ och den ser så snäll ut. Eller hur?
Så har jag ett Luddeskinn på min skrivbordsstol, från Kartell för övrigt.
Gosigt.

                              
                                   Think Happy!


Note to self: Måste bli kompis med blixtinställningarna på min kamera.
(...men jag gillar inte instruktionsböcker....)



No comments:

Post a Comment