Monday peptalk



Måndag. Känns ofta lite motigt. Barnen ska skickas iväg till dagis
och skola och mamman kan se fram emot måndagsköer mot huvudstaden.
Hujedamej.

Men när jag letade fram en passande bild igår kväll, så var jag ändå
på ett bubblande gott humör. Så jag bjuder på lite måndagspepp och kärlek.

Tittar in på läsningsstatistiken och ser att det är massor som tittat in
under helgen. Med mina mått mätt då. Men jag blir verkligen glad!
Hoppas att ni gillar det ni ser och kanske tittar in igen!

Tack till Desire to Inspire som länkade hit i sitt inlägg i helgen och tack
 till alla ni andra som gjort detsamma den sista tiden. Jag gillar er massor!

Ha en fin måndag alla!


All pictures via Favim.com

Monday. Often a tough day. The children will be sent off to kindergarten and school
and their mother can look forward to long traffic jams towards the capital city.

But when I looked up a suitable picture last night, I was still
in a bubbling good mood
. So I offer a little peptalk and some love this Monday

Attending reading the statistics and see that there are plenty who looked in
over the weekend. By my standards then. But I am really happy!
Hope you like what you see and maybe come back
 Thanks to Desire to Inspire recommended my blog this weekend
and thanks to all of you who have done the same recently. I like you a lot!

Have a nice Monday everyone!


No comments:

Post a Comment