A rainy Sunday at home...

























Mysdag. Tog en rundtur med kameran här hemma, fångade ett mystroll
på bild och passade på att testa färgprov på ny väggfärg till sovrummet.
Alcro Designers Lin. Vad tror ni?

Gillar AD.Grafit som vi har nu, men vi har haft samma färg i 6 år,
så det skulle vara kul med lite nytt. Vi har vita väggar för övrigt,
men i sovrummen är det mysigt med en färg som dämpar lite.

Tror att Lin skulle kunna bli fin till min nya, stora kittfärgade matta
från Tine K, som jag beställde hos STIL Inredning & Design.

Favoritbilder på barnen i svarta Ribbaramar är samlade över
skoskåpet, även det från IKEA, ommålat i vitt och med nya handtag.
Det fungerar som strumpförvaring och rymmer även spel och pussel
i vår övre hall utanför sovrummen. Perfekt för små utrymmen.

 Gubis Pedrera Lamp köpte jag som födelsedagspresent till mig
själv förra året. Den perforerade ytan fångar ljuset så fint även när
den står släckt. Gillar även att trådfoten fungerar så fint
tillsammans med underredet till Eames Occasional Table.

Men gissa vilken som är min favoritlampa - alla kategorier?

Nu säger vi go´kväll och laddar för första dagen på jobbet och dagis
efter semestern imorgon. Spännande med Leos första dag på 6-års också!

Kram



No comments:

Post a Comment