Tiden räcker inte till....


...inte alls faktiskt!
Har tusen saker på "att göra listan". Här i förgrunden syns delar av kuddhögen som ska få en plats i förrådet för att enkelt kunna flyttas ut på altanen vid mysväder. På skåpet vid TV:n står färgprovet fortfarande och väntar. Väntar på beslut och inköp för att sedan målas.
Tvätthögen som intagit bergsformat (igen) inne i tvättstugan kommer jag inte att ge något utrymme på bild.
Så kommer frestelser som PLAZA med posten, aaaah, vill bara kasta mig över den på en gång. Bläddrar snabbt igenom, kan inte låta bli, men måste spara den till senare.
Hittar i alla fall inte mindre än två fantastiska hem
- To Die For
Jag som varit lite skeptisk till de svenska inredningsmagasinen under en tid, ser nu helt fantastiska reportage överallt. Elle Interiör bjöd också på ett fullspäckat nummer med tokfin inspiration senast. Får helt enkelt ge mig (eller ta mig?) tid att läsa och njuta.


Ska bli så fantastiskt skönt med lååånghelg.
Bara imorgon kvar, sen ska jag minsann njuta i solen och ja, byta och måla panel på huset och massor med annat som ska bockas av på listan också...
Men det är ju lite det som är meningen med ledigt, att hinna med allt som man inte hinner med annars. När tiden inte räcker till.

No comments:

Post a Comment