Shop love | Lily & Oscar










 
Jag har en ny favoritbutik under kategorin inredning: Lily & Oscar i Höganäs
Den lilla butiken var faktiskt vårt huvudmål med vår "road trip" och jag blev inte besviken. Fylld till bredden med inspirerande inredningsdetaljer och finsaker inrymt i ett litet gårdshus hos ägarinnan, inredaren och stylisten Josephine Ekström.
Ni har säkert sett hemma-hos-bilder från deras hem, bl a i Femina och Elle Decoration UK.
Om inte annat så följ @lilyoscarinterior på Instagram för inspirerande inredningsuppdateringar
från butiken och hemmet. Love!
 

Jag ber om ursäkt för bildkvaliten på de första bilderna. Men jag var för lat för att plocka fram kameran på vår tripp (något jag ångrar), så dessa bilder levereras från min Iphone.
 
Bildkollage ovan från @lilyoscarinterior | Instagram
 


No comments:

Post a Comment