Blogginspiration


Hittar massor med fin inspiration hos Tant Johanna som bloggar för Elle Interiör. Bl a uppdateringar från hennes lägenhetsrenovering som verkligen ger mersmak - Ooo, jag vill också flytta och renovera, börja om helt på nytt.
Tomma rum utan möbler. Aaah, underbara tanke.

Samtidigt trivs jag ju väldigt bra hemma hos mig, trots att jag brottas med alldeles för många möbler och prylar och ett gäng stökiga barn (läs 2st busar). Imorgon tar vi tag i panelbyte på framsidan av vårt radhus, inte det roligaste i renoveringsväg, men det måste göras. Så nu ska jag hämta lite kraft och mysa vidare med mina fina i soffan framför Djungelboken (eller Djungelfilmen som Viggo kallar den).

Jag ska tjuvläsa PLAZA under tiden....
                                       
                                          Kramar och go´kväll!

No comments:

Post a Comment