2 RUM

 Mina favoritmagasin nyaRUM och danska RUM

Omslaget på senaste numret och inspiration från RUM

Uppslag från senaste nyaRUM
Snygg tidskriftsförvaring och display bild via Bloesem

 Längtar verkligen till jag har nya numret av danska RUM i min hand.
Duktiga danskar inspirerar med fantastiska bilder på underbara
hem och med reportage och collage helt i min smak.
Även svenska nya RUM imponerar. Känns lite tröstlöst med alla
annonser, men de visar upp spännande porträtt, snygga plocksidor
och sköna hem med attityd och karaktär. Kul med dessa 2, då 
jag på senare tid haft allt svårare att hitta inspirerande
inredningsmagasin som faller mig i smaken.

Ser fram emot att se mer av PlazaDeco, sen läser jag gärna
utländska ElleDecor (på Italienska, så tittar mest på bilderna),
ElleDecoration (UK) och vår svenska ElleInteriör som jag
faktiskt tycker varit riktigt bra den senaste tiden.

Vilka favoriter har du?

No comments:

Post a Comment