VI GÅR HUSESYN

hos Sara och Peter

Känn dig som hemma!












Jag blir som ett barn på julafton när jag kommer hem till min kollega Sara
och hennes sambo Peter. Deras lägenhet är så toppenfin i minsta detalj. Varje gång går jag en runda och öppnar garderober, går igenom sovrummet och tittar in i klädkammaren, går in i badrummet och tänder spegelbelysningen, spanar på ordningen i bokhyllan i arbetsrummet/gästrummet (där jag får bo efter julfesterna...) och kan slutligen slå mig ner vid bardelen i köket. Försäkrad om att det är lika fint den här gången.

Suck! Själv vill jag göra en egen totalrenovering när jag varit där
- tokinspirerad och lätt avundsjuk! Senast gick jag i alla fall raka vägen till Åhlens och köpte en likadan tvålpump ifrån MUJI.

Tack Sara, för att jag fick låna de fina bilderna
OCH tack för all inspiration!

Kram

No comments:

Post a Comment