Naturinspirerad



Jag har ett roligt jobb där jag träffar mycket människor
och får prata inredning mest hela dagarna.

Roligast har jag i alla fall när jag får hålla på med de riktigt kreativa bitarna, som här med styling för inredningsfotografering på jobbet i våras.

Den uttrycksfulla canvastavlan med Eskimoflickan är en favorit,
liknande finns hos DIS. Soffan Elements från Bolia, soffbord, träpall och Jielde golvlampa från Posh Living. Underbara mattan Petals från Hay, taklampor från Dahl Agenturer. På soffbordet träljusstakar R.O.O.M, zinkskål Zetas och så en personlig favorit igen, Flow Jug från Muuto.

Väggfärgen är en spännande historia, vi trodde att vi beställde en ganska mörk varmgrå nyans. Innan vi visste ordet av var den uppmålad på väggen
och visade sig vara väldigt grön/turkos/grå. Ganska lik Alcro Designers Sommarregn. En färg som jag länge funderat på att använda, men det har bara inte blivit av. Nu ser vi resterna av burken på 3 av Viggos väggar...



No comments:

Post a Comment