Inredning i världsklass





Så lyder omdömet om nya NK Inredning.
Jag kan bara hålla med. Om du inte varit där, kan jag verkligen
rekommendera att avsätta någon timme för att gå runt och inspireras.
Fantastiska miljöer visas upp med det senaste från bl a Piet Hein Eek,
Moroso och shops-in-shops med märken som Missoni Home och Society.
En våt dröm för den inredningsintresserade helt enkelt.
Jag har svårt att förstå att det är samma butik som jag själv jobbade i
för närmare 10år sedan (oiiii, vad tiden går fort!).  

Nu var det ett tag sen jag var där, får planera in en inspirationstrip snart igen.
Då får jag ta med kameran och fånga några nya miljöer på bild.
Dessa hämtade ifrån MyNewsDesk, foto Alexander Crispin.

Blå fåtölj Moroso, lampa Piet Hein Eek. Bild från Elle Interiör.

No comments:

Post a Comment